April, april...

( Oj. Tryckte på 'Spara som utkast' men glömde skriva klart och publicera..
LYCKAT! hehe :D Men lägger in den nu istället, bättre sent än aldrig typ...)

O n s d a g


Idag var det ju (som alla vet...) 1:a April vilket betytt att jag varit lite smått misstänksam till allt alla sagt x)
Men ingen har lurat mig och jag har inte heller lurat någon... orkar inte!
Vad skulle man säga då? Orkar inte komma på något när jag inte ens tycker det är kul...

typ såhär:
" Kom hit, det snöar där ute! "
" Va, gör det? Vänta jag kommer och tittar... "
" April april. Det snöar inte alls, jag lurade dig. Haha Haha jätteroligt. Jag har aldrig haft så kul i hela mitt liv :) "

( Ironi.. om ni inte fattade det. Btw så lurade mamma mig om snön förra eller förrförra året! Jag gick på det såklart xb )

Men jo, det finns ju de som tycker om sånt här och det får man självklart göra ;)
Vad finns det för roliga april skämt?

Idag när jag kom hem från skolan stod en minivan (?) och en massa verktygslådor och stegar utanför dörren... lite konstigt men tydligen satte de upp ett mini-tak ovanför dörren åt oss..
Jag ringde och berättade det för mamma som till slut kom fram till att det var ett aprilskämt men förstod att det i alla fall inte var det när hon kom hem och såg att vi fått ett tak ovanför vår dörr.. HAH! IN YOUR FACE ;)

Hmm, sorry att detta blev upplagt så sent! Men jag var tvungen att pausa skrivandet för att fara på min dans.
Där fick vi förresten reda på att vi ska ha ett 'uppträdande' i skolan i maj :b HAHA ska bli kul

Skriver ett normalt inlägg nu också. Som jag publicerar DIREKT och inte om en vecka (A)
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0