Design

F r e d a g

Bestämde mig för att lära mig hur koderna för bloggdesignen fungerar så har suttit och provat mig fram ett tag.. börjar förstå hur det går till nu..
När jag får tid över får jag väl försöka få den lite snyggare och sätta in en lite bättre header också ;b

Har egentligen inte så mycket att säga nu...
Jag kan inte förstå hur två veckor gått så fort! Imorrn åker jag tillbaka hem igen och på måndag börjar skolan.
Men det har varit ett bra lov.. inte för mycket att göra men inte för lite heller.
Nästa gång jag kommer till Åland är 3 Juli. Om 2½ månader.
Hmm måste äta nu.. uppdaterar igen senare! :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Nu är jag sur på dej :(((

2009-04-17 @ 18:05:29
URL: http://sofierce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0