LOV

O n s d a g
Lov = Love<3
Efter jobbiga veckor i skolan med mycket arbete, läxor, prov och musikalen och alla framträdanden har jag tillslut INGET att oroa mig över. Inga läxor som jag vet att jag borde göra tills imorgon eller sånger jag kan känna mig nervös inför.
Nice :)

Är på Åland i två veckor nu. Ska i princip inte göra någonting. Sova, träffa folk, shoppa, blablabla.
Och träna spanska! Fick nåt ryck och började träna spanska i fredags... Bestämde mig mitt i allt, utan orsak, att försöka lära mig det x) Jaaaadu. Är man störd så är man.

Igår var jag hos moa och ikväll var jag och badade bastu med frida och melissa
Kul att träffa folk igen! :) Länge sen...

Hoppas jag hittar mycket snygga saker i sthlm på lördag med moa, ser fram emot det!

Godnatt alla noll läsare<3
Skriver nåt bättre snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0