Min helg

Tjoo
På fredag var jag och hälsade på mina kusiner i deras sommarstuga som de håller på bygger
Sen for jag till Moa och sov över hos henne och åkte och shoppade i sthlm på lördagen
Det var härligt! Fint väder och hittade vad jag behövde: Ett par (tillräckligt långa!:D) jeans och ett par ballerinor
Vi var trötta som fan, sov vid alla tillfällen vi fick och jag blev lite besviken när jag märkte hur dålig kondition jag har för jag fick så ont i benen under och efter shoppingturen
( Jag måste verkligen börja på handbollen igen för att träna upp mig ;) )

Söndagen spenderades på furuborg där vi fixade och städade lite, och sen åt middag, badade bastu och sjöng singstar på kvällen :) Trevligt trevligt!

I och för sig kan man ju nästan se det som om hela de här två veckorna är en enda lång helg för mig x)
Alla dagar verkar vara ganska lika


Snabb på att uppdatera som vanligt! :D hehee

Tänkte lägga upp några bilder också :)
   

Kommentarer
Postat av: CLARA

Oh, sånna speglar är roliga :D

2009-04-16 @ 19:23:22
URL: http://aralcc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0