Som fisken i vattnet... NOT

Snarare som typ... en katt i vatten! De gillar inte vatten eller hur?
Haha annars 'mejkar det här ingen sense' (sorry för min svengelska ^^)

Okej, jag börjar från början :)
Btw jag kan väl slänga in en titel:
O n s d a g

Sådär, nu blev det bättre.
Hur som helst, idag var jag och simmade (!!), vilket jag inte alls gillar.
Jag vet inte riktigt när jag slutade gilla det för när jag var liten (*som om jag är stor nu då xb*) älskade jag det!

Men i alla fall tycker jag det är äckligt, ofräsht, jobbigt, och förstör hår&hud (tycker jag i alla fall) osv... i fall någon skulle undra varför.

Jag var bara tvungen att träna lite inför simtestet som vi kommer ha på gympan i skolan efter lovet.
Vi kommer inte ha mycket tid alls att träna på lektionerna och eftersom jag dessutom är dålig på att simma måste jag anstränga mig för att få godkänt :S
(Provet går ut på att simma 400m så snabbt som möjligt... 8 minuter för högsta betyg
Jag klarade det på 14 minuter! HAH jag äger jag vet :D )


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

" Wow vilket intressant inlägg!   J a, v e r k l i g e n... 10 poäng ;) "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0