Tillbaka igen

T i s d a g
Är hemma igen och varit de två första dagarna i skolan efter lovet. Härligt att se alla igen och att vara här :)
Det är underbart väder: solglasögon,ballerinor,shorts&linne -väder.
När jag kom hit blev jag förvånad över hur otroligt grönt allt är! Blommor, blad, gräs, buskar, träd... fint!
Är på allmänt bra humör nu pga solen antar jag ;b
Annars då?
Jo. Den här bloggen är nog död. Hmm den var nog död från början för jag vet ju hur dålig jag är på sånt här ;b Jag tröttnar, glömmer uppdatera, eller har inget att skriva/ingen tid att skriva...
Men i alla fall. Detta är orsaken:
Jag insåg att alla mina kompisar förstår engelska. Men typ inte ens hälften förstår svenska. Så varför en svensk blogg? ;)
Hmm jag är vääääääääldigt snabbtänkt! :D hehe
R.I.P bloggen...
startade nu redan en engelsk blogg men har inte riktigt kommit igång där ännu.

Förövrigt är det ca 30 skoldagar kvar tills proven börjar! Hmm kommer gå skit på många av dem.. men det är ett tag dit så jag är inte stressad ;b Än... Men sen efter proven är det ju sommarlov :D
G o d n a t t < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0