Dags att börja?

Hmm, jag har inte skrivit något här än... vet inte riktigt vad jag väntar på!
Men jag bestämde mig i alla fall för att börja nu ;)
Jag vet inte alls vad det kommer bli av den här bloggen, (förmodligen är jag bara så trött nu att jag fick någon konstig idé som jag ger upp redan imorrn eller nåt.)

Hur som helst tänker jag försöka (observera " FÖRSÖKA ", för jag är dålig på sånt här) att blogga ett tag.
Inte för att alla andra har det eller för att folk bett mig göra det,
utan för min egen skull, som en dagbok jag kan läsa när jag får lust.
För btw så är jag ju den enda som kommer läsa detta, eller hur? ;) *haha, loser!*
(alltså: jag gör inte detta för att få en massa läsare och kommentarer osv.)

För att minska riskerna att varje blogginlägg (om det nu kommer flera!) börjar med
Förlåt, jag vet att jag inte bloggat på 1000 år...............

tänker jag redan nu lova att jag definitivt inte kommer skriva något varje dag..
jag siktar istället på minst en gång i veckan.
Och så tänker jag inte försöka ha särskilt genomtänkta inlägg för då skulle det ta en sån tid på varje att det aldrig blir gjort

G R A T T I S   Nu har jag äntligen lyckats göra mitt allra första, totalt meningslösa, blogginlägg!

Kommentarer
Postat av: Moa

Fredrika du är så söt så att jag nästan tänker länka dig på min blogg:D

2009-03-31 @ 19:45:43
URL: http://sofierce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0