Musikal och 6th year trip!

T i s d a g

Jaa, vår! Det ska vara sol och upp till 20 grader tills slutet på veckan då det börjar bli regnigt,
vilket inte gör mig något eftersom jag efter helgen åker till Åland på påsklov.
 
De senaste veckorna har blivit jobbigare och jobbigare för skolans musikal har till slut visats och vi har haft fullt upp med föreställningar och övningar. Nu är det över och jag har verkligen haft jättekul trots min scenskräck ;) Men faktiskt är jag glad att det är slut nu för jag har verkligen blivit trött.
Vi pratar om att ha en sorts återträff i höst eller i sommar för alla som medverkade i musikalen (ca 100 stycken!) och åka till London och se en musikal. Skulle vara jättekul! :)

På tal om resor ska jag imorrn lämna in mina val för nästa års klassresa. Det är den enda klassresan som görs i hela högstadiet på 7 år och det kommer bli jättekul! Man kan inte helt välja vart man åker men man får välja 5 alternativ av 10 möjliga...
Två ställen jag är säker på att jag väljer är cypern och kreta, och de andra är tre av pyreneerna / teneriffa / mallorca / irland.. jag har inte bestämt mig vilka än.

Hmm jag måste nog sova nu så att jag inte är lika trött imorgon...
Jag måste verkligen börja sova mer.. (jag brukar sova ca 5 timmar innan en vanlig skoldag)

GODNATT :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Ni har det mkt roligare i eran skola :(

2009-04-01 @ 15:09:32
URL: http://sofierce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0